Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Настройки на окачване
#1
Не съм срещал теми, и дискусии в тази насока, става дума за настройките на амортисьорите, дори и най-скъпия амортисьор грешно нагласен, ще върши по-лоша работа от най- евтиния с правилните настройки, става въпрос за нормално каране. А и за стопита, също какви настройки?
Reply
#2
Много важен компонент в окачването са пружините. Тяхната цел е да държат мотора и ездачът в определено положение - това е най-важното нещо в настройката на окачването. Ето защо твърдостта на пружините е от голямо значение. Тази твърдост трябва да бъде съобразена с:
тежестта на мотора зареден с половин резервоар бензин, тежестта на моториста в пълно бойно снаражение, степента на подготвеност на карача
PRELOAD - Това е когато нагласяте дължината на амортисьора за да отговаря на килограмите ви.Отвиването или натягането на пружината на амортисьора прави точно това. Тука искам да отбележа че колкото повече стягате пружината толкова повече става по високо и по твърдо,което малко разваля стабилността. Пружината също и придава "прогресивност" при сгъването на амортисьора.
COMPRESSION -Това контролира колко лесно или трудно се свива амортисйора когато уцелите бабуна или неравност.
REBOUND - От това зависи колко бързо ще се разгъне амортисьора след като е бил свит. Когато амортисьорът се сгъва - Compress и когато се разгъва - Rebound.
so what may work for me, may not work for you. http://www.stuntbulgaria.com
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)