Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
30г. начинаещ с куп въпроси
#1
Question 
Привет,
имам намерeние от следващият мото сезон да започна да се занимавам със STUNT.
Тъй като за момента опита ми с двуколесните машини е ограничен до BMX, няколко скутера и ATV-та и една Simson-ка.
Допреди няколко дни се заглеждах в 600cc машините и честно казано не знаех как точно ще успея 
да се преборя с една такава, най-малкото винаги съм уважавал поговорката : "да бе мирно седяло, не би чудо видяло". 

Както и да е тези клипове абсолютно ме убедиха, че 125cc не е за подценяване и ще ми гарантира много емоции :
www.youtube.com/watch?v=gcUJRBmZuCQ
www.youtube.com/watch?v=kMS9ATaMJKE

Сега бих искал да Ви се представя накратко :

Кристиан Атанасов, 30г, гр. София, занимавам се с IT
Опита ми в екстремните спортове се изразява в Tournament Paintball-a, ако мислите че STUNT общността има големи проблеми бъркате се ...
В PB освен че трябва да се вадят по средно 200-400лв за пълноценни тренировки всеки месец не сте сам в мъката си ами трябва да има още минимум 7 човечета притежаващи Вашият ентусиазъм или по-голям и всички те да се организират за тренировки, турнири да им се изпише лист за освобождаване от домашни задължения пред половинките и тн и тн.
И тук намесваме сухите тренировки, ако ще се подготвя добро представяне на турнир трябват още едни 7-8 човека също толкова надъхани за да се организират мачове.
После идват проблемите с терена, бункерите, въздуха за зареждане на бутилките и всевъзможни други от омагьосаният кръг на спорта в БГ пространството.

За периода 2007 ~ 2012 хобито ми стъпи на около 15к.

Въпреки всичко към момента има отбор, който се бори успешно макар и в комбина със Сръбски състезатели да представя БГ школата по игрищата в Гърция, Румъния и др. държави. (Balkan Brothers)

Цялото това лирично отклонение е само за да Ви убедя, че напълно съзнателно се вкарвам в приключението наречено STUNT.


Сега имам няколко въпроса, на който не успях да си отговоря на 100% от форума и безкрайното количество изгледани клипове :

до колко влияе каската ( пистова, кросова ) или е най-вече на лично усещане и възприятие
ще си набавя пълен комплект екипировка, има ли групи в който се правят общи поръчки 
(кожено яке, броня, налакътници, ръкавици, наколенки, обувки-ботуши)
също така бих разгледал варианти за втора употреба, може ли линк за някоя борса с маркова екипировка или поне някакъв списък с модели да знам какво да search-вам в ebay и тн.
къде си правите тренировки в София

за мотора :
какво е най-разпространено в БГ, има ли смисъл да гледам други варианти освен CBR 125, 
ако остане да е този модел коя година е най-сполучлива за целите на STUNT-a ( бюджета е 2 - 2.5 лв )
къде мога да прочета повече относно подготовката на 125cc за STUNT, като финанси в каква сума се изразява тази подготовка ( труд и части )

Поздрави,
Крис
To do list :
✅ да се изчетечете форума от кора до корa
✅ да се изкара А категория
✅ да се закупи екипировка
✅ да се закупи машина
Reply
#2
Недей започва със 125няма смисъл направи си едно кавазаки 636 . Относно екипировката каска задължително нова , писано е за каските улягат на всеки по главата и няма смисъл. Каска само маркова дори най -евтината маркова пази много добре. Кросова или невъпрос на лични предпочитания.Не се кара с ботуши че е неудбно. За редовни тренировки поне 300 лева на месец е само бензина.
Reply
#3
спри се на правилния мотор иначе или ще ти мине ентусиазма или ще ти излезе по скъпо. Аз препоръчвам хонда ф4и по здрава е от кавазакито и по евтина . Екипировка от магазини като мотобум нова най добре все пак се отнася за здравето ти. По въпроса е хубаво да се допиташ и до stefi той е човека който е помогнал на 90 процента от хората тук. Лошото е че той имаше някави здравословни проблеми с едната ръка и напоследък е много зает дори по телефона вече трудно отговаря. Даже имаше проблем и със форума добре че е намерил време да го позакрепи.
Reply
#4
С форума и сайта, си намерихте правилният човек Wink. Да се опознаем малко, и ще го вдигна на световно ниво. Писах на Стефан в FB, когато има време ще се включи. Утре отивам до Чирпан да говоря на живо с Stondi, той продава неговата f4i, но незнам хора просто никога не съм пипал нещо от вече описаните. А знам, че с мотора е хубаво да се почне скромно.
To do list :
✅ да се изчетечете форума от кора до корa
✅ да се изкара А категория
✅ да се закупи екипировка
✅ да се закупи машина
Reply
#5
Правилно са те насочили към Кавазаки или Хонда. Ямаха R6 2005 г. също е много подходящ. За начинаещ недокосвал се до такива мотори и започващ от нулата F4i е по добрия избор. Защото хондата ще трябва да я ремонтираш по малко и вместо да висиш вгаража ще караш. Мотори подготвени за стънт има в момента доста в продажба. Може разбира се да си вземеш и неподготвен , зависи колко свободно време имаш и дали можеш сам да си го подготвиш. За тези трите мотора има много части за стънт и няма да трябва да се луташ в избора кое как да се направи. Екипировка в началото ще ти трябва ризница или гръб и налакътници, наколенки ръкавици , каската е задължителна. каска и ръкавици нови задължително другото може и втора ръка.
so what may work for me, may not work for you. http://www.stuntbulgaria.com
Reply
#6
https://www.youtube.com/watch?v=3tLltPJtVbA

Ефекта на място беше  lol, Stondi е супер стабилен както се очаква за един стънтер.

Резултата е капариран мотор, предстои уговорка за транспорт декември месец. Неговото мнение съвпада с моето, а именно започване с баланс върху машината и drift трикове, пък каквото сабя покаже.

Имах удоволствието да поседя доволно количество време, отлично ми пасна. Онази машинка с 50cc дето я гледах час по-рано, нямаше шанс в битката.

Записах А категория и може би аз съм виновен за бурята и пороя днес в София, трябваше да взема първият час на полигона в късният следобяд, но началника на подводницата прецени да не изплуваме в тези води.


(11-08-2016, 10:21 AM)stefi Wrote: ... Екипировка в началото ще ти трябва ризница или гръб и налакътници, наколенки ръкавици , каската е задължителна. каска и ръкавици нови задължително другото може и втора ръка.

Достигам и аз до заключението, че каската ще трябва да е нова, ръкавиците също са постижими като цена дори във високият клас.
Ще пиша тези дни при развитие на полигона или екипировката.
To do list :
✅ да се изчетечете форума от кора до корa
✅ да се изкара А категория
✅ да се закупи екипировка
✅ да се закупи машина
Reply
#7
С ръкавиците не е нужно да се изхвърляш по важното е да са удобни. Касака се избира само на място по интернет не поръчвай ,освен ако не си пробвал точно този модел някъде. http://stuntbulgaria.com/helmet.html
so what may work for me, may not work for you. http://www.stuntbulgaria.com
Reply
#8
Вече тествах над 15 предложения втора ръка каски и само една беше близко до удобна, но както се разбра най-добре е нова. Ще спестя още някой лев и другият месец отивам да тествам чисто нови. Относно ръкавиците мисля да заложа на бюджет около 100лв
To do list :
✅ да се изчетечете форума от кора до корa
✅ да се изкара А категория
✅ да се закупи екипировка
✅ да се закупи машина
Reply
#9
Music 
Продава се професионално подготвена хонд ф4й стънт с изрядни документи повече инфо 0892213126 тъй като не влизам често тук.


Attached Files Thumbnail(s)
               
Reply
#10
Най-накрая се случи да съм почивка, време да е ок и да е вторник ( денят за мото за часове в школата ). Към 14:30 се чакахме на ОМВ Рожен, хубава явка от любимите ми е, какви хубави Жига-времена бяха прекарани там. Насочихме се към пром. зона Илиянци, след кратък офроуд изкаран около скоростната тангента стигнахме до полигона (локалните пътища все още са на трошляк, не особенно добре валиран).

Беше ми поверен JIANSHE JS 125 6А, след кратък инструктаж тренировката започна със отпускане на съединителя и придвижване с крачки. Това беше по трудно от самото каране, на първа този мотор е просто неуправляем, подрипва на 2-3 мм навиване. Последва съществената част с "Елемент 3" управление с ниска скорост и слалом между вратички, возене на пътник (без пътник към момента). Имах уникалният шанс да съм новака в групата и всички други се въртяха на Suzuki SV 650ка, а JIAN-oто остана само за мен към 2часа. Повъртях на вратите, нищо особенно към 40-50 мин усетих как вече не се налага да коригирам по 2-3-4 пъти насочването към следващата. Докато се мъчиха да запалят 3тия мотор, на своя глава направих няколко отцепки на "Елемент 4" и се редувахме с Suzuki-то. Задачата е да се направят най-малко две маневри с висока скорост, от които една на втора или трета предавка със скорост най-малко 30 км/час и една маневра за избягване на препятствие със скорост най-малко 50 км/час. До 50км/час не успях да достигна, че много жужеше машинката и щяха да привлека вниманието на врагът, но фигурата беше истинско удоволствие. Като ме хванаха бях изгонен в ъгъла да въртя осморки. Тук се случи нещо странно при десен завой едвам се удържах на мотора, след 20-30 мин почнах да чувствам напредък. С гордост повиках врагът да му натрия носа, ще ме гони той от пистата ... "ела сега да ти покажа какъв съм боК - въртя осморката вътрешно от линията на към половин метър". Отговора беше многозначително повдигане на вежда и следният коментар "ахахахах ще си говорим пак след час-два, а сега както говорихме цели 1 метър извън чертата !" Ще ми говори да целя 1 метър извън целта, айде ходи си гледай непалещата Yamahа и не ми лафи ... помислих си аз. Абсолютно недопостимо ми се стори, как така ще бягам от целта, първи часове ок, първо стъпки в мото света ок, ама да ме праща отвъд линията НЕ, няма да го допусна ! В точка ще го навия бре, задържах си коментара разбира се ... Продължих с редуване на 2та елемента. Притъмни се, имах удоволствието да покарам и на фарове, Yamaha-та така и не запали та се наложи и аз да почна да се въртя с двама от курсантите. Дойде време за атака ... "ам аз, ам такова, ще може ли да поседна на 650-ката, само да поседна ..." врагът - не "ама аз само такова да видя разликата на стойката ..." врагът -  уфф пада ти се май ... аз "не, не няма да карам само да поседя". Стегнаха багажа другите, и бях привикан до 650-ката, врагът - сядай "сега, ако тръгне да те затиска скачаш колкото може по-далеч, виждаш клетката нищо няма да му стане на мотора, тебе си гледай, айде бутай". Дойде заветният миг, затиках аз мотора по "Елемент 1". На второто кръгче, бях вече доста унил и вадех поглед на гладно пале. Нямаше нужда от повече обяснения, врагът беше победен ... "пали, сега ще видиш 1 метър извън осморката" о да видях я отблизо, пущината ми направи впечатление още на пешеходното бутане, че има около 1/3 завой спрямо 125-цата, всичко това придоби сериозни разлики след запалването. Повече от метър подминавах, ама нямаше време за прицелване, фокусирах се максимално да не ме захлупи. Почти веднаха усетих схващане в горната част на двете бедра, едвам изкарах 10мин. Прибрахме машината, дойде време за разплата ... врагът "е как ти се стори осморката" ... аз  "ммм, сханах се нещо, признавам спечели битката, ще видим следващият изгрев какви изненади ще донесе"


sylarstunt
Вече имам уговорка с Stondi, мисля че няма да има проблеми. Ако недай си боже се случи нещо неочаквано, ще се чуем Smile .  
To do list :
✅ да се изчетечете форума от кора до корa
✅ да се изкара А категория
✅ да се закупи екипировка
✅ да се закупи машина
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)